1Time app tidrapportering1Time app tidrapportering
  • Funktioner
  • Manualer
  • Funktioner
  • Manualer
hem/Manualer/Personal/Lägga till en ny användare via datorn

Lägga till en ny användare via datorn

16 visningar 0

För att lägga till en användare till din personallista så klickar du på Personal i huvudmenyn och sedan på Lägg till ny användare. En dialogruta visas nu där du kan välja ifall användaren skall ha tillgång till systemet endast via mobilen eller via både mobilen och datorn.

Åtkomst till systemet via datorn används främst för de användare som på ett eller annat sätt behöver kunna arbeta med administrativa uppgifter i systemet, så som exempelvis projektsammanställning och framtagning av rapporter. De flesta användare i ett hantverksföretag klarar sig utmärkt med endast åtkomst via mobilen i och med att det är här som registrering av arbetad tid etc görs.

När du har klickat i önskad flik (endast mobil, eller mobil & dator) så fyller du i namn och mobilnummer till användaren.  Ifall du har valt åtkomst via mobil & dator så behöver du även fylla i en emailadress till den nya användaren.

Klicka sedan på knappen Skapa för att användaren skall läggas till i systemet. Den nya användaren kommer nu att få ett SMS med instruktioner om hur appen installeras. Ifall du har valt att användaren skall ha åtkomst även via datorn så får den nya användaren även ett email med inloggningsuppgifter till datorversionen av 1Time.

Relaterade artiklar
  • Lägg till användare via mobilen

Hittade du inte vad du sökte? Kontakta oss

Personal
  • Lägga till en ny användare via datorn
  • Lägg till användare via mobilen
All Categories
  • Personal
  • Elektronisk personalliggare
  • Kom igång med tidrapportering

Lägg till användare via mobilen  

Support
  • Manualer
  • Email: info@1time.se
  • Tel: 010-10 11 580
Länkar
  • Logga in
  • Prova gratis
  • Byggforum
Om 1Time
1Time är ett tidrapporterings- och projektverktyg för mindre hantverksföretag.

1Time ägs och drivs av Odd Office AB. Spannarp 75, 432 77 TVÅÅKER